reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vitalia Bella

Vitalia Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milujem neznesiteľnú ľahkosť bytia Zoznam autorových rubrík:  Dva domovyStalo sa mi...Z práceNa cesteLen môj názorBratislavaSúkromné

reklama

Na ceste

Koniec sveta v Kyjeve

Vitalia Bella

Koniec sveta v Kyjeve

Keď vyrážam do Kyjeva, kolegovia mi s úsmevom radia: „Radšej zostaň iba v priestoroch letiska!" Na letisku Boryspil idú žarty bokom a naozaj hrozí, že si Ukrajinu tentokrát „vychutnám" len z okna príletovej haly.

  • 28. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 854x
  • 21
Ako sa hľadá domov

Vitalia Bella

Ako sa hľadá domov

Sú miesta, kde sa hneď cítime ako doma. Sveti Petar mi od začiatku pripadal akýsi povedomý, hoci som sa do Dalmácie vybrala prvýkrát v živote. Stačilo mi k tomu pár vecí: zelené figy, dobré knihy a ľudia - domov je v prvom rade o nich.

  • 1. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 639x
  • 23
Bretónsko: Road trip s vôňou domova

Vitalia Bella

Bretónsko: Road trip s vôňou domova

Cestujeme celú noc. Drieme sa mi, snažím sa odolávať mikrospánkom - neúspešne. Ešte šťastie, že som len pasažier...

  • 20. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 302x
  • 23
Mesto, ktoré sa dá čítať

Vitalia Bella

Mesto, ktoré sa dá čítať

Sprchový gél, šampón. Skúšam znovu pustiť vodu, ale ide len ľadovo studená. Beriem osušku a utekám do druhej kúpeľne (nech žijú apartmány s dvoma kúpeľňami!). Púšťam sprchu - tiež studená. Čo teraz? Všetci išli von, takže ak budem kričať od zimy, môžem vyplašiť akurát tak ospalých susedov. Dopoludnia je v Alicante mŕtvo, život sa začína až podvečer... Napadne mi - veď som na juhu Španielska, je január s príchuťou jari a včera som dokonca videla chlapíka, ako si bezstarostne pláva v mori... Nemôže mi byť zima. Nádych, dlhý výdych. Poďme na to!

  • 11. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu